vendredi 29 mars 2013

hallo daar welkom weer op I-team hier is het liedje van I-team het heet :deze site is cool!


elke week toon ik het liedje voor dat de grappen gaan beginnen ik heb gezien dat er al drie mensen komen kijken naar deze site dus als jij nu dit site zie zeg de naam van deze site aan je familie en je vriend(innen) want als ik beroemt ben kan jij één van je franse of nederlandse zanger/zangeres sturen via me mail perrenoel@live.fr

en dan ga miss je liefelings zanger/zangeres hier komen en vergeet niet stuur ons grapigge foto's,filmpjes of zelf liedjes zo word het leuker en ik kom straks terug om 18:30u voor grapigge verhaal of liedjes! tot straks!

als jij mee wit zingen hier is het liedje hi!:


deze site is cool als jij hier wilt komen in deze show dan moet ik heel beroemt zijn.als jij dus een kans wilt maken stuur dan een grapigge filmpje van jou naar me hotmail perrenoel@live.fr dan maak jij een kans tussen wel 100 mensen om hier te komen.

1 commentaire: